Součástí implementace ESO9 Profi může být i úprava vzorů a typů užívaných dokladů, formulářů, rozsahu a způsobu vykonávaných činností, názvosloví datových položek atd., ale i změna samotného designu systému z pohledu uživatele. Samotné implementaci předchází tzv. „Projekt zavedení“, který řeší vlastní způsob implementace, popis jednotlivých kroků a úprav, a to až do definic vzhledu jednotlivých formulářů. „Projekt zavedení“ je tak jedním z nejdůležitějších prvků v zavádění celého řešení podnikového informačního systému u zákazníka.

ESO9 Profi obsahuje

  • Účetnictví
  • Finance
  • Saldokonto
  • Plánování
  • Majetek
  • Nákup
  • Prodej
  • Sklady
  • Manažerské výstupy
  • CRM
  • Controlling
  • Interní evidence (úkoly)
  • Montáže, Servis
  • Evidence pošty
  • Evidence dokumentů (DMS)
  • Mzdy a Personalistika (včetně podpory HR procesů)
  • Výroba (kapacitní a materiálové plánování)
  • Workflow
  • Doprava, Cesty
  • Servis
  • Váhy – off-line (propojení na vážní systémy)
  • Prodejna (registrační pokladny)
  • Datové schránky
  • B2B, B2C
  • Vazby na PVS (portál veřejné správy)
  • Čtečky a PDA aplikace
  • Podpora komunikace např. formou ISDOC, EDI, webové služby, import – export XML
  • Aplikace a evidence na míru podle jednotlivých branží (Agro, Odpady, CK…)

Součástí implementace ERP řešení ve společnosti může být i školení pracovníků firmy, a to až do stupně „Implementátor sytému“. Být „Implementátorem systému“ neznamená jenom obdržet certifikaci za úspěšně složenou zkoušku, ale i možnost plně využívat vývojového prostředí produktu ESO9 Profi, které je součástí dodávky systému.

Vývojové prostředí a vývojové nástroje umožňují přizpůsobení systému vlastními prostředky, a to včetně následného vývoje až do úrovně individuálních odvětvových řešení. To vše tedy bez nutnosti objednávat si tyto služby od dodavatele systému.